onsdag 12 januari 2011

WeRock-aktuellt


Mitt i månaden-recensionerna är publicerade på WeRock.se. För min del har jag dykt djupt ner i norska black metal-bandet ISKALDs tredje släpp, ett album som tar ett steg bakåt mot rötterna jämfört med förra albumet, "Revelations of reckoning day", som jag skrev om för ett par år sedan. Läs mer i recensionen om vad jag har att säga om "The Sun I Carried Alone".

Kollegerna skriver också om nya plattorna från GHOST, WOE och EXHALE.

GHOST är också ett av de band som deltar i kampen på WeRock om vilket som var den bästa svenska debuten 2010.

Ni har denna vecka ut på er att rösta på favoritbandet. Glöm inte göra det!

1 kommentar:

  1. imperial state electric!

    Sv:
    Och bra skrivet, tack för tipset med.
    (varför jag får det minns jag inte nu tyvärr)

    rock on!

    SvaraRadera