söndag 20 maj 2012

Liten vårstädning på bloggen

Döda och trasiga länkar är ju aldrig roligt, så jag har gått igenom listan med Intressanta webbplatser här till vänster och uppdaterat adresser, bl a Blasphemedia som flyttat till Wordpress så ingen missar att följa med honom dit. Jag har också tagit bort ett par bloggar som inte uppdaterats på ett år eller mer; Evigt Mörker och Metalfilm - båda bra bloggar så om någon vet att innehavarna är verksamma på annan plats så är det välkommet med tips. Metalbibliotekarien har sedan ett bra tag först dubblat och sedan tredubblat sig själv och ska numera nämnas i plural, Metalbibliotekarierna, men länken är densamma.

Blasphemedia - har flyttat
Över huvud taget är jag glad för tips om för mig nya, bra bloggar och bloggare. Kanske skriver du själv om hårdrock, metal, punk och/eller andra närliggande ämnen? Släng in en kommentar så kollar jag in din blogg och lägger med den i listan om det känns relevant. Eller mejla på kimkahn (at) passagen.se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar